Monday, July 7, 2008

Makan + Chatting

Gumbira nye dalam hati..dapat chatting ngan laki. wahhhh!!!!!! terlebih sudah..

gua tgh chatting ngan hubby..huhuhu rasa cam zaman2 b'cinta lak.nggeehngeeehhhhhhh..
hubby gua pi outstation seminggu..huh lindu weiiii..

hari ini sangat penat..banyak kelija woooo + b'sesak2 dalam train tadi.. sebagai upah diatas kegigihan gua utk sampai kat umah..jeng jeng jeng.... gua telah m'beli nasi + sup ayam+ daging goreng kunyit..huhhuhuh heaven sehhh. :)
kalu ader laki gua mesti dah kene ultra sound nyer.. badan dah macam tong..huhuhuhu keji tol laki gua.. tapi takpe gua kan comel.. muahhh
diet? cite pasal diet nie, Member gua dah 2bln x makan nasi dan sewaktu ngan nyer...kalu gua cam tu dah tentu jadi ijau..buat amukkan..gua xboleh nak bayangkan. ngerii siotttt.

apehal plak gua dah sangap nie..adusss rasa nyer system gua dah nak shut down nie...zzzzZZZZZ (Patut arr dah makan sedap tadi..ahaksss)

chow..Akum

No comments: