Saturday, January 24, 2009

aku tak boleh tido..mengong tul arr..
bobong dah sampai kene mane2 agak nyer pi ambik gambo..heheheheee dalam mimpi ler.
sambil layan blog ni aku ditemani ngan Hitz.tv tp yg peliknyer sume video clip yg kuar malam ni title nye can't fight the moonlight (Gilo apo). agaknyer org yg jadi channel ni dah tido kot hahahaha.

aku sebenarnya sakit hati ngan org telekom..kenapa? yes persolan yg baik!!
aku ada apply streamyx dalam 2 bulan lepas which is tahun lepas kan..
dalam 3 minggu lepas org ketuk umah aku ckp nak pasang line tepon. aku ingatkan application aku x lulus. so semangat berkobar2 ler nak surf internet laju skit..skarang ni aku pakai DiGi nyer internet. yang aku sakit hati nyer aku baru dapat modem semalam..pastu kene charge 20 henggit lak tu cos dia configure aku nyer modem..wahh gumbira lerr aku..balik jer aku terus sambung streamyx tu..skali pasang ader connection tapi hampeh..cam ader problem ngan line tepon. ptg tadi aku call contractor yg pasang line umah aku, cakap boleh dtg esk tp ader charge plak..eeiiii tolong arr. susah tul nak dapat pakai streamyx nie!!

laki aku dah bengang2 ni..dia cakap kalu org tu nak charge lagi cakap kita cancel jer!!!
arrhhhhh mengonggggggg.. hati iniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

No comments: