Friday, January 23, 2009

salamattt.


heheheheee..saja jer upload gambo ni..
gambo ni rasanyer dah 1 tahun lebih (05/10/2007).. aku terseliuh masa nak pegi keje.. masa tu aku keje shift lagi (masa kejadian ni aku keje shift malam). bobong on the way balik kl cos dia pegi outstation. nasib baik aku terseliuh xjauh dari umah..depan kedai makan jer.. aku minta ais ngan abg yg jaga kedai tu kebetulan kedai tu tuan umah yg punya. tuhan saja tahu cam mane sakitnyer..pastu nak balik umah lak tu..umah flat tingkat 3..huhuhuuhuuu menangis aku..siap anak jiran aku tegur nape aku nangis.. isk isk iskkkk..

masa ni gak bulan puasa, tinggal lg seminggu nak RAYA.. huhuhuhuuu doktor cakap " aiyaaa..lagi seminggu mau raya ooo..." 2hari aku dapat MC. dan 1st time aku MC selama aku keje 1tahun..huh champion.

skarang aku dah tak kerja shift lagi.. masa kerja shift dulu masa rasa cam banyak jer..
time aku keje shift pagi 0800 til 1500 kul 3lebih dah sampai umah xyah nak rempuh jam!!!
shift ptg lak kul 1500 til 2200 masa tu org jarang pegi ngan balik keje hua hua hua..shift malam lak kul 2200 til 0800.. masa ni kalu balik umah naik komuter x rebut2 ngan org huhuuu heaven sungguh!! skrang pagi2 kene rebut balik pon rebut gakk!!

cukup stahun kejadian ni.. aku sakit lagi kebetulan gak seminggu lagi nak raya..doktor yg sama gak rawat aku..senyum2 jer tgk aku..aku cakap kat dia "seminggu nak raya jer mesti saya jumpa doktor lagi".. (^_^)

itu jer yg aku nak kongsi ngan korang..hehehe

No comments: