Friday, March 6, 2009

LRT oh LRT

Salam/pagi..

aku marah tul pagi2 nie..
mangkuk maner tah tolak aku mase nak masuk dalam LRT tadi..nasib baek x jatuh..kalu x abis macho aku bertaburan kat lantai LRT.
dia tu x reti nak bersabor jer.. dah elok2 beratur pastu boleh plak x sabor nak masuk..bukan nyer lari LRT tu..dia gerak jer.
lain kali kalu dah rasa lambat masuk opis/class etc..
bangun tido awal2 xder ler nak m'yusahkan org..
bodoh!!
lembu!!
kecik xnak mampus!!!!

5 comments:

Nifty Angell said...

ayu..ble masa...huhuhu..jgn mare yek...kita kn sesame dlm LRT tue...

Ummu Abiha said...

oooiiitt...
marah nampak..
marah nanti kena jual...

Anonymous said...

saaauunnn je kuat² kasi malu sikit yg tak civic tu.
Honda civic gak cun!

corneamelayu said...

kena naik lrt dgn aku lain kali...meh aku ajar cmana nak sound org yg jenis mcm tu...

hidemichi - mungkin sbb honda civic tu bersivik kot...sbb tu cun...hehe

aYu MaCCa said...

memang gua marah..
marah sampai gile..