Sunday, March 29, 2009

Pelbagai situasi melanda..

situasi 1:
aku bengang..marah..macam2 perasaan ade nie.
eeeiii.. benci!!!!!

Situasi 2:
aku baru abis d/load audio "Menuju Puncak".. aida yg suruh..katanyer nak wat gimik cos member kitaorg last day keje esok..
sedihh..dia antara budak yg rapat ngan aku.
nak wat cam maner itu yg terbaik untuk masa depan dia..
1st time jumpa dia kat Stesen Komuter bandar tasik selatan..masa tu aku keje shift lg..
aku kira rapat ngan dia masa pegi Fitrah Perkasa..dia memang budak baik, ceria..rajin.
biasanyer kalu bobong outstation dialah yg rajin teman aku kat umah.. hihihihiii

inilah budaknyer..

Babe..semoga berjaya kat tempat baru..pandai2 ler bawak diri .

Situasi 3:
aku tgh dok layan lagu Samsons "Tak Bisa Memilikimu"
huhuhuhu..best siot..
kurang skit perasaan dlm situasi 1..

...sekian...

1 comment:

Aida Nurni said...

pembetulan. bukan aku yg mintak lagu tersebut. Miza ye.