Wednesday, March 18, 2009

Sekitar majlis perkahwinan

13/03/2009
hantaran ni digubah dengan jaya nya oleh kak Lin (Norsazlina Nordin) opismate ku.
kalu berminat bolehlah membuat tempahan sebagai persiapan masa hadapan..
memang terkagum arr org kampung aku tgk hantaran ni..hahahahahaa aku bangga oooo..
aku bawa dari KL hantaran nie, memang penuh dugaan dan cabaran arr..dah le kete aku tu kecik.hantaran ada 9 yg dah digubah.
Chantek kan.. aku suke hehehehehee
kak lin gubah hantaran ni dalam masa kurang dari seminggu..hebatt!!!

bersama adik2 n kazen2..sume besar dari aku..hahahahaha


5 comments:

Ummu Abiha said...

Ayu,
Hamba sedikit confuse, siapakah yang punya hantaran2 ni? tARIKH nya adalah 13/03/2009, gambarnya adalah gambar anda, tetapi, adakah anda yang baru berkahwin itu? adakah anda empunya hantaran itu? bukankah anda telah berkahwin beberapa tahun yang lepas? adalah ini saya sangat ter'confuse'. tq.

aYu MaCCa said...

shida,
bukan hamba yg berkahwin..tetapi adeq hamba yg ke-2. hamba hanya org yg menempah hantaran & menumpang dipelamin mengambil gamba bersama adik bongsu hamba.hahahahahhahaa

hedgebeewhy said...

selamat berkahwin.

school of thoughts said...

tau takpe... aku pun terconfuse...

aYu MaCCa said...

abg HBY,
saya memang dah selamat pon hihihi..

Aida,
kasi gempak jer..nak promo kak lin nyer hasil kerja. (^_^)